Dag 8: Korte rit naar Wolfville

25 juli 2017 - Wolfville, Canada

Vandaag hoefden we niet zo heel ver te rijden, maar 140 kilometer naar Wolfville, een dorp waar een redelijk grote universiteit staat.  We begonnen de dag rustig, we gingen eerst lekker ontbijten en rond 11 uur vertrokken we uit een regenachtig Digby. De korte route naar Wolfville was best saai, we reden 130 kilometer lang over een snelweg waar niet echt veel gebeurde. Rond half 1 waren we dus al in Wolfville, waar de hotelkamer nog niet klaar was. Toen zijn we naar een paar stranden/havens gereden die in de buurt waren, waar je het verschil tussen eb en vloed erg goed kon zien (vooral 's avonds). Rond 5 uur konden we eindelijk inchecken en zijn we even op onze kamer gebleven. Om half 7 zijn we naar Tim Hortons geweest (een restaurant wat lijkt op de McDonald's, maar dan gefocust op ontbijt en lunch). Helaas was de service daar niet super goed... Morgen hebben we een lange rit voor de boeg, we gaan namelijk naar Parrsboro, een plaatsje wat hemelsbreed 50 kilometer verderop ligt, maar waarvoor we 250 kilometer voor om moeten rijden.

1. Irmpie:
    26 juli 2017
    Wat zien jullie toch veel! Ook uitrusten hè!
  2. Natasja Geitel:
    26 juli 2017
    250 km om rijden.....dan hoop ik dat de rit minder saai zal zijn dan die van gisteren. Xxx
  3. John en Esther Schapendonk:
    26 juli 2017
    Een mooie boeiende reis zeg. Wat zal dat een gepuzzel en flinke voorbereidingen zijn geweest om tot zo'n mooie reis te komen. Veel plezier en een goeie en veilige rit gewenst!!
  4. Jolanda en Rick leerintveld:
    27 juli 2017
    Irma, we rusten 's avonds uit want in het donker rijd ik nie......
    Natasja, het was gelukkig een mooie rit!
    Esther, deze reis stond zo kant en klaar in de reisgids, maar Leon had deze reis vorig jaar wel helemaal uitgestippeld en daar lijkt deze reis het meest op!
  5. Gina Passon:
    27 juli 2017
    Wat een mooie reis. Verstandig om in de avond niet te rijden. Jullie zijn toppers! xxx