Dag 16

2 augustus 2017 - Charlos Cove, Canada

In Sydney kwamen we erachter dat we pas om 1 uur hoefden uit te checken, en aangezien we toch niet echt de stad hadden bekeken, besloten we na het ontbijt rond te gaan kijken in Sydney. Na een kleine wandeling door de belangrijkste straat, liepen we naar de haven, waar een boot lag met een Nederlandse vlag. Toen we naar de boot liepen, zagen we dat het een cruiseschip was van de Holland America Line. We hebben daar even rond gekeken en daarna zijn we terug gelopen naar het hotel en zijn we daarna in de auto gestapt om weer een lange rit te maken naar Charlos Cove. Na een super mooie rit langs het  Bras d'Or Lake, een UNESCO beschermd meer, en langs de Atlantische Oceaan, kwamen we rond half 5 aan bij ons hotel. We dachten allebei dat dit weer een stop zou worden die we in principe over konden slaan, maar zodra we bij ons "appartement" kwamen, spraken we wel anders! We slapen nu in een super mooie kamer met uitzicht op de zee, waar we net de zonsondergang hebben gezien. We hebben nog een heerlijke zalm gegeten bij het restaurant van de eigenaars. Morgen gaan we naar de laatste stop van onze vakantie, want we gaan weer naar de grote stad. Morgen slapen we weer 1 nachtje in Halifax, in hetzelfde hotel als 2 weken geleden.

1. Natasja:
    3 augustus 2017
    Klinkt allemaal erg leuk! Jullie reis zit er bijna op, net als onze vakantie... vanmiddag vliegen we weer naar Nederland ... maar het voordeel is wel dat we vanavond weer lekker in ons eigen bedje liggen. Ik zit nu nog even lekker op ons balkon te genieten van jullie verhalen met uitzicht op de zee. Kan me heerlijk inleven in jullie avonturen. Ik wens jullie binnenkort een goede terugreis xxx
  2. Nora:
    4 augustus 2017
    jullie kennen terug kijker op de mooi reis die je gemaakt neb voor mijn is een nachtje slapen en dan vertrekt ik voor een week nu zie ik jullie dan weer goede reis terug en tot ziens
  3. Jolanda en Rick leerintveld:
    4 augustus 2017
    Dank je wel oma!!!!!! Het was inderdaad een heeeele mooie reis! We weten nu waarom Leon hier naar toe wilde.......
    Jij ook een hele fijne vakantie en geniet ervan!!!!!
    We zien elkaar over een week!!!!!! Xxx Jolanda en Rick