Dag 15

1 augustus 2017 - Sydney, Canada

Vandaag konden we redelijk relaxed de dag beginnen. Rond 10 uur waren we uit gecheckt en gingen we over de Cabot Trail door het Cape Breton Highlands National Park naar Ingonish, waar we om half  2 een walvis tour zouden maken. We waren al rond kwart voor 1 bij de haven dus hebben we even aan het water gezeten. Om half 2 zaten we op de zodiac en gingen we de zee op. Helaas, geen walvissen gezien, maar wel een aantal nieuwsgierige zeehonden. Rond half 4 waren we weer terug in de haven en reden we langs de zee naar Sydney, de stad waar ons nieuwe hotel ligt. Na een hele mooie route gereden te hebben kwamen we rond half 6 aan in Sydney en zijn we rond half 7 naar de Taco Bell gegaan om daar lekkere quesadilla's te eten (die van mama zijn wel lekkerder!). Daarna hebben we nog wat boodschappen gedaan bij de Walmart (zeg maar de Jumbo maar dan 30 keer groter) en zijn we daarna terug naar ons hotel gegaan om daar weer bij te komen van deze lange dag. Morgen gaan we weer rijden, 200 kilometer naar Charlos Cove, het einde van deze superleuke vakantie komt in zicht...

1. Jolanda:
    2 augustus 2017
    Hoi Jolanda
    Knap hoor dat je daar zoveel km maakt
    Rick aan jou ook een vraag: wat zijn quesadillas?
    Ik schat zo een soort vis, maar ben benieuwd
    Jammer dat het er weer bijna op zit voor jullie
    Maar dan komt het voor ons ook dichterbij is ook wel weer fijn, want wij hebben er ook weer zin in .
    Groetjes van ons
  2. Jolanda en Rick leerintveld:
    3 augustus 2017
    Hoi Jolanda, quesadilla's is iets mexicaans, het is gemaakt van tortilla's en die kun je vullen met vlees (kip, rundvlees) en daar kun je van alles door doen, en daarna doe je het onder de grill. Erg lekker al zeg ik het zelf!