Dag 14

31 juli 2017 - Cheticamp, Canada

Vandaag stond de langste rit op het programma: 340 kilometer van Charlottetown naar Cheticamp, Nova Scotia. We moesten vroeg opstaan want we gingen met de boot de oversteek maken terug naar het vaste land. Rond half 11 kwamen we aan bij de boot en iets minder dan een uur later vertrok de boot naar Nova Scotia. Daar hebben we met een stel uit Amsterdam gesproken die we al vaker tegen zijn gekomen en die ongeveer dezelfde reis maken als wij. Na een uurtje varen waren we alweer aan de overkant en reden we verder. Het was nu 1 uur en we moesten toen nog ruim 280 kilometer rijden. Na een mooie rit door de bossen en later langs het water kwamen we rond half 5 aan in Cheticamp, waar we een nachtje slapen. Nadat de mevrouw bij de receptie 2 compleet verschillende namen door elkaar had gehaald en die "op elkaar leken" (was niet maar oke), gingen we rond 6 uur bij een italiaans restaurant eten aan het water. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan en gaan we weer vroeg naar bed want morgen moeten we anderhalf uur rijden door het Cape Breton National Park om daarna (hopelijk) walvissen te gaan zien op een zodiac!

1. Jolanda:
    Hoi Jolanda en Rick
    Jullie leggen wat km. Af he
    Ben benieuwd of jullie walvissen tegen komen
    Hou ons op de hoogte
    Groetjes van.ons
  2. Nora:
    1 augustus 2017
    wat zo leuke ritjes maken jullie ik denkt dat julliegenieten bij mij gaat zaterdag ook mijn vankantie begingen ik krijg de kriebeltjes al groetjes van mijn
  3. Eric en Ilse:
    Ik geniet hiervan. Geloof me. Fijne vakantie xx