Dag 10: Naar Shediac

27 juli 2017 - Shediac, Canada

Vandaag reden we naar Shediac (vertrokken na het ontbijt, vorig verhaal). Rond kwart over 10 reden we weg bij het hotel om weer door de bossen naar de snelweg te rijden dit keer, de Trans-Canada 2, de grote snelweg die naar Montreal gaat. Na een leuke rit over de snelweg (veel dingen gezien) en een tussenstop in een klein dorpje, kwamen we rond 1 uur in ons 5 sterren (!) hotel in Shediac aan. Gelukkig konden we daar meteen inchecken zodat we onze koffers op de kamer konden zetten en even konden rusten, om daarna naar Moncton te gaan, een grote stad ongeveer 20 kilometer hier vandaan, waar we even hebben rondgekeken. Rond half 5 waren we weer terug in Shediac en gingen we rond 5 uur zwemmen. Na een halfuurtje te hebben gezwommen, waren we terug in de hotelkamer en konden we ons opfrissen om rond 7 uur te gaan eten. We hadden weer lekker vis op, en weer Coconut Shrimp (hadden we gisteren ook al op, was heel goed bevallen). Rond 9 uur waren we terug in het hotel. Morgen moeten we weer vroeg op, want we gaan naar Hopewell Rocks en Fundy National Park, om onder andere naar het verschil tussen eb en vloed te kijken.

1. Jolanda:
    28 juli 2017
    Wat gaat de tijd snel als het leuk is he?
  2. Nicole van Erp:
    28 juli 2017
    Zo leuk om elke dag te lezen wat jullie ondernemen. Nog veel plezier. Geniet er van. Jullie zijn toppertjes!!!