Dag 9: Langs het water naar Parrsboro

27 juli 2017 - Parrsboro, Canada

Gisteren was het plan om langs het water te rijden naar Parrsboro. Rond half 11 vertrokken we uit Wolfville om helemaal langs de Bay of Fundy te rijden. Na een anderhalf uur durende rit maakten we een tussenstop in Truro, een van de andere grote steden in Nova Scotia, naast Halifax. Nadat we een hamburger van de Mac ophadden reden we weer verder om het volgende stuk te rijden naar ons hotel in Parrsboro. Rond half 3 kwamen we daar aan we hadden gelijk het idee dat we hier niet goed zaten. Jolanda vond het een beetje "zweverig", je kan bij ons hotel namelijk elke dag yoga doen. Toen we binnenkwamen  zag het er goed uit, en nadat we een aantal papieren hadden ingevuld werden we naar onze kamer gebracht. In principe is het een hele mooie kamer, we sliepen zelfs in een suite, maar na lang zoeken kwamen we er achter dat er geen tv was en geen internet op de kamer. Omdat er toch niks te doen was, besloten we de koffers op de kamers te zetten en weer door te rijden naar een vuurtoren met een mooi uitzicht, 55 kilometer verderop. Het uitzicht daar was prachtig, we hadden ook nog het geluk dat er maar een paar kleine wolkjes in de lucht hingen. Na even geklommen te hebben op de rotsen, liepen we weer naar de auto om naar een lokaal,f beroemd visrestaurant  te gaan. Daar hebben we heerlijke vis op, echt de beste vis die we in tijden op hadden! Daarna gingen we weer terug naar ons hotel om maar in de huiskamer te zitten, waar de  enige tv hing! Rond half 9 gingen we terug naar de kamer en hadden we onze eigen film op gezet op Netflix. 's Ochtends hadden we een lekker ontbijt met onder andere een stel uit Amsterdam (nee, we zijn niet de enige gekken hier), die precies dezelfde reis als ons gaan maken, dus die zullen we nog wel tegenkomen. Vandaag gaan we naar Shediac, weer een rit van ongeveer 175 kilometer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irmpie:
    28 juli 2017
    Goed dat jullie het allemaal opschrijven.. ..het is zoveel wat jullie zien! Veel plezier nog! X
  2. Nora:
    28 juli 2017
    Hoi Jolanda en Rick,
    4 wat is dat leuk om in contact te blijven dat probeer ik ook, vind geweldig wat jullie allemaal doen,

Groetjes Nora en Eric.