Dag 3: Een hele warme, laatste dag in New York

21 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag was er in New York een hittewaarschuwing, en die waarschuwing was ook terecht.. 34+ graden was het vandaag in NYC, maar toch hebben we leuke dingen gedaan en heeeel veel water gedronken! We begonnen de dag rond 11 uur 's ochtends om naar de USS Intrepid te gaan, een oud oorlogsschip. Erg leuk om gezien te hebben, je leert er ook echt iets van. Na ruim 2 uur rond te hebben gelopen op het schip, besloten we om naar Central Park te gaan, waar we toch van de natuur konden genieten terwijl je midden in een grote stad staat. Na een mooie wandeling door het park, liepen we door naar Times Square, om bij Olive Garden, een Italiaans restaurant, te eten, waar het eten ook echt heel lekker was! Toen hebben we rond 8 uur afscheid van New York genomen, want we vertrekken morgenvroeg om half 9 lokale tijd alweer met het vliegtuig naar Halifax, Canada!

1. Gina Passon:
    21 juli 2017
    Superdag dus! Ben blij dat het hier niet zo warm was.... :)
    Prettige vlucht en tot horens!
  2. Erik-Idy-Joup-Thijs:
    21 juli 2017
    Leuk om te lezen, dat jullie ook het park hebben opgezocht, toen het echt warm begon te worden. Aldaar heb je toch nog een beetje beschutting van het weinige groen in New York. Ook is het prettig om te ontdekken, dat het daar, midden in de grote stad, zo rustig is. Succes met je doorreis naar Canada; we zijn benieuwd wat je daar gaat meemaken.
    Groetjes, ook van ons Loesje (pootje)!
  3. Nicole van Erp:
    21 juli 2017
    Leuk om jullie verslag/verhaal te lezen. Geniet er van!!! Fijne reis naar Canada en we kunnen niet wachten op je volgende verslag van jullie reis!!
    Liefs van ons xx
  4. Jolanda:
    21 juli 2017
    Wat mooi allemaal, en Canada lijkt me ook heel mooi, we zijn weer erg benieuwd wat jullie daar weer gaan zien,
    Heb je zeker je nieuwe zomerjurkje aan gehad Jolanda?
    Goede reis morgen