Dag 1: aankomst in New York

19 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Na een fijne vlucht zijn we om 11 uur (lokale tijd) geland in New York. Eerst moesten we wat Amerikaanse Dollars hebben, want we hadden niet genoeg voor de taxirit naar het hotel. Toen we aan waren gekomen in het hotel, hadden we besloten eerst even uit te rusten voordat we naar Manhattan zouden vertrekken. We namen de bus, die recht voor ons hotel stopt, naar Manhattan. Eerst even naar de McDonald's om wat te eten, daarna liepen we door naar Times Square. Na even rond gekeken te hebben op Times Square, liepen we naar het beroemde Flatiron Building. Morgen weer een drukke dag gepland! Morgen zullen we proberen foto's toe te voegen.

1. Frank en miranda:
    19 juli 2017
    Hoi Jolanda en Rick fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er samen van.
  2. Natasja:
    19 juli 2017
    Super dat jullie ons op de hoogte houden! Geniet ervan samen! We gaan jullie volgen!
  3. Irmpie:
    19 juli 2017
    Fijn te lezen dat de reis goed is gegaan! Geniet ervan en maak mooie herinneringen samen! Dikke
  4. Gina Passon:
    19 juli 2017
    Hallo Jolanda en Rick, Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier samen en wij blijven jullie volgen. Dikke knuffel!
  5. Janneke:
    Heel veel plezier!!groetjes fam Verlegh.xx
  6. John en Esther Schapendonk:
    19 juli 2017
    Hey Jolanda en Rick, heel fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen! Heel veel plezier samen! Jullie zijn toppers :) Groetjes van ons
  7. Jolanda:
    Toppers!!!!
    Na een goede reis dus lekker genieten
    Heel veel plezier en geniet ervan,
    Groetjes vanuit een Tropisch Oss
  8. Erik-Idy-Joup-Thijs:
    19 juli 2017
    Fijn, dat jullie een goede vlucht hebben gehad; een prima start dus.
    Nu alle tijd om New York onveilig te maken (hahaha); altijd vol vertier en avontuur. Geniet ervan! We zien uit naar de foto'sssssss
  9. Gertie:
    Leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier. X