Dag 1 en 2 Hanoi

18 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

Hallo allemaal,

Na een lange vliegreis dinsdag, met een overstap in Singpore zijn we

op woensdagmiddag aangekomen in Hanoi. Het tijdsverschil is hier 5 uur later dan in Nederland.

Wat een wereld van verschil met de USA/Canada........cultuurschok!!!!!

Singapore vliegveld was gigantisch groot en heel erg mooi!!!!!!

Op het vliegveld al een aantal mensen van ons reisgezelschap ontmoet,

een heel gevarieerd gezelschap. Zijn benieuwd hoe dat zal gaan verlopen.......

Ons hotel in Hanoi is het Hoa Binh hotel (zie foto), erg mooi en hier verblijven we 2 nachten. Toen we hier vanmiddag aankwamen hadden we even tijd voor onszelf en dat hadden we ook wel even nodig na zo'n vermoeiende reis.........heel veel turbulentie gehad onderweg...........

Om half 4 was er een informatiebijeenkomst, zodat we iedereen een beetje konden leren kennen. Toen zijn we om 5 uur met een riksja door de stad gereden, wat een belevenis was dat, voor geen goud willen missen! Zie foto's en filmpje. Als het lukt het te downloaden...........

Daarna zijn we met het hele reisgezelschap vietnamees gaan eten, een welkomsdiner. Heerlijk gegeten, dus dat houden we wel vol de komende weken!

Nu gaan we lekker slapen want we moeten morgen vroeg op,om de stad te gaan verkennen!

Trusten!

1. Frank en miranda:
    18 juli 2018
    Heb jullie vlucht gevolgd op flyhtradar. Wij wensen jullie een hele mooie vakantie en veel mooie herinneringen toe. Groetjes Miranda en frank
  2. Gina Passon:
    Wat een mooie reis weer. Leuke foto van Rick :)
    Heel veel plezier en geniet er samen van.
    Groetjes van Marcel en Gina
  3. Henri den Bekker:
    18 juli 2018
    Mooie foto's geniet er maar van met volle teugen!! Groetjes Henri
  4. Angelique:
    Fijne vakantie!!
  5. Kathy:
    18 juli 2018
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en geniet er lekker van. Groetjes😘
  6. Doryvanlent:
    Mooie foto.s kijk uit naar het volgende verslag! Dat wordt genieten veel plezier samen. 😘
  7. Natasja:
    18 juli 2018
    Ziet er nu al mooi uit! Dat zal wel een hele belevenis worden, geniet ervan!
  8. Brenda gloudemans:
    Ziet ergoed uit geniet ervan samen x
  9. Edward Huybregts:
    19 juli 2018
    Mooie reis samen! Doen jullie goed en geniet ervan!
  10. Eric en Ilse:
    Hallo Jolanda en Rick,
    Fijn dat we een eerste verslag kunnen lezen, wat ook betekent dat de heenvlucht goed is gegaan. Nu jullie weer uitgerust zijn wacht een echt mooie vakantir, dus geniet !!